SONIC潛艇--吹水blog--

漫畫插圖仔-超音潛艇'blog

2006-06-04

鈣質不足



踏入人生新階段,原想先計劃Clear了FF 12先,玩到後半部劇情交待異常不妥,XENOGEAR式前重後斬又再出現,松野泰己FF12可能只是完成得一半,真正版本的後一半永遠不會見天日了。(但這RPG的情報量又真是有點大得太過份)

可能我近年鈣質不足,對社會很多事也十分不滿:火車站見到廿歲的年青人,無聊到玩電梯制。架架公共交通工具也是燥音疲勞轟炸,極想一拳打爆芒。去開的飛髮鋪,領匯上市後立即被收皮。最初只是一單幾抵死的巴士鬧劇,隔了三四日發現全港傳媒爭相借題發揮,無聊震天。老媽買回來的HK再包裝粉麵,發現上面寫上「日本意大利粉」,這是什麼東西?大埔沙田乳鴿?上水深井燒鵝?OH~~睇清楚原來是HK有人遠在日本製造意大利粉,再包裝到咁型仔賣$3.8。

話時話,我也恐防過多幾年仍是如此憤世嫉俗,可能也會融入不到這個社會,所以要計畫一下改變自己,就先從吸納鈣質開始吧。

3 Comments:

  • At 10:56 上午, Anonymous 匿名 said…

    不止你,我也覺得自己越來越討厭這個社會
    似乎真是要快找一個固定收入來分分心了

     
  • At 12:01 上午, Blogger 超潛 said…

    找份工作實際,否則未有機會尋理想就先變咸魚了

     
  • At 9:01 下午, Anonymous 匿名 said…

    唔好話你,我見到d人響巴士入面伸對死人腳過對面位已經眼火爆。又大大聲聲講野。
    自動電梯到今時今日d人都仲未識靠加企。
    上落樓梯既箭咀唔識睇。入電梯/門口唔識先比人出。
    呢個究竟係咩香港?

    (p.s:鈣質真係有用?我睇黎都須要)

     

發佈留言

<< Home