SONIC潛艇--吹水blog--

漫畫插圖仔-超音潛艇'blog

2006-01-15

垃圾字幕--HK鍊成

《鋼之鍊金術師》的TV版質素異常之高,加上難得HK在機會放映非宮崎峻、高達的日本動畫,抱著十分期待的心情入場觀看這號稱真正完結篇的《鋼鍊》劇場版。全港只一間沙田UA上日文原聲(平時應該是油麻地百老匯),而且星期六7:50PM這黃金時段,在這超旺場竟然得5成左右入座率,心中已十分多問號。暫且不理坐定定睇戲,看了不夠5分鐘……哇~~那些字幕是什麼回事?一時白話,一時廣東話,文法不順,不知所謂,是精神分裂的傢伙釋出來的?觀賞心情立時被一盆冷水淋過來……..

對著HK商人談日本進口動畫,經常可神技般弄得高難度的垃圾程度,已有大把人X到口水乾,原因如何我也不想再深究,因本人是極少會再用錢購買由HK公司推出的正版動畫商品(自細實在是中招太多太多了),只是這次再踏地雷確是不能幸免的事。

說回《鋼鍊》電影本身,質素當然不會差到那裡,可惜是亦沒有預期中好,尤其是末段,和TV版一樣交代得異常模稜兩可,節奏亦調節得很差,大量的資訊、設定及人物亦沒時間向觀眾交代,離院時和友人的意見一樣: DVD封面插畫構成的TV回憶OP,是整套電影印象最好的一環。

6 Comments:

  • At 9:27 上午, Anonymous 匿名 said…

    你咁樣說
    我便會好擔心來緊《焦急機器人大戰魂》香港演唱會o既安排了...

    你會唔會去?

     
  • At 2:06 上午, Anonymous 匿名 said…

    個LIVE我都收到風...アニキ會黎~
    我銀包D錢又凍過水了

    >不過演唱會係LIVE黎,應該搞不出什麼花樣吧,當然我指的是被垃圾化XD

     
  • At 4:33 上午, Blogger 超潛 said…

    上次佢地來時我是失業大軍,今次可以支持下了,另外我各方朋友頗省躍之餘,又比較傾向比較平價的門票....

     
  • At 10:34 上午, Anonymous 匿名 said…

    佢上次來..果陣o係日本(汗
    後來跟人去tgs, 見到佢o係某net game公司個攤位度唱, 埋到去已經唱完..orz

    聞說今次係gpm舊舊舊開國元老做搞手(關咩係...)希望佢留到飛...我今次要用真金白銀咁買飛去睇~支持下呢類活動~第時等佢有藉口搞多幾次~

     
  • At 12:46 上午, Blogger 超潛 said…

    我也頗擔心入坐率,因票價不便宜,真不希望到時冷冷清清,幸好現在各方面情況感覺比上次熱情

     
  • At 12:08 下午, Anonymous 匿名 said…

    上次搞佢只係附屬節目已經咁HIGH
    今次應該更加熱烈~
    聞說"飛"價同正式演唱會幾乎一樣...
    大約係一隻NDS GAME 同一隻限定版PS2唯美GAME 差唔多(唔知講唔講得價錢.. 想知就問我啦...汗)
    咁買遲D 隻GAME,去左睇演唱會先囉~呵呵

     

發佈留言

<< Home