SONIC潛艇--吹水blog--

漫畫插圖仔-超音潛艇'blog

2006-01-24

亂世歲末

看見SIC「伏魔三劍俠」銷情呆滯(比我一出就買的價錢現已插水了成舊水….),看來SIC不是RIDER,市場吸引力就4倍速下降~~

《現視研》的中文版已出至第6期,個人感覺第4期開始的描寫十分出色,故事、人物性格很有實感,令我像看到一班似曾相識的朋友似的,第6期一班中堅份子畢業後,又是一番新境像,而且TV動畫版也公佈第二輯,COMIKET那些場面要動畫化真不容易處理。

農歷新年將至,迫在眉捷又要大執房子,賤物一大堆被老媽責罵在所難免,每次自己也對著一大埋賤物反思,但轉頭又按不住打回原型,真希望政府開一個ACG介毒中心給我精神教育一下。

「王老五火鍋死死團」在一眾團員背眾親離下,現只剩我與某肥不死兩大元老獨撐大局,祝福離團者之餘亦難免要咀咒一番,不過有些原本自問瀟洒的朋友,有女後又困身煩惱多多,冇女的又經常長嘆斯人獨蕉碎,真是要問一句:人世間情為何物,巨乳MAID GAME中尋~~

PS2《侍魂 天下一劍客傳》今日推出,大家鍾愛的「劍豪武士忍者姊系妹系人妻系巫女巨乳MAID&箭妹舶來女貓耳娘漢汁狗狼鷹馬騮畜生一同…….」完全不保留地、毫不憐憫地一次大廝殺,尋吾劍道、拔刀來戰!

8 Comments:

  • At 10:58 上午, Anonymous 匿名 said…

    玩具, 女, GAME....
    本是無一物, 何處惹塵埃

     
  • At 11:28 上午, Anonymous 匿名 said…

    好在我D野存晒倉...
    不過好似有D危樓FEEL

    現視研OP既萬Z量產型(姐係manzo)都好正嫁
    COMIKET 我想睇睇佢表唔表現到果種非一般既人山人海感覺XD

    火鍋團我年假先有,肯定退得人多,剩下的一隻手都數得晒 仲要唔窮唔出現 唔通家下D老鼠剩係愛大米?

    侍魂,等囉貸之後放到星期四下午煲機
    (次次考試先黎出GAME,你話死未 = =)

     
  • At 2:23 下午, Blogger 超潛 said…

    大家都是惹塵一族~~

     
  • At 9:53 上午, Anonymous 匿名 said…

    點解馬騮只係o係畜生之前... =口=

    其實我都係見到得得地就想買
    但係諗多一重, 買返去無地方放...結果就走左買ds game, 結果而家都係一屋ds game...

     
  • At 2:07 下午, Blogger 超潛 said…

    手提機game是你的專長嘛

     
  • At 8:33 下午, Anonymous 匿名 said…

    音樂GAME 變到手提機.. 點解每次我都係(被人)用完即棄?(茶

    真喎...走到太前... 係時候退一退睇清楚D

     
  • At 8:32 下午, Anonymous 匿名 said…

    我也想不到那三劍俠會弄成這樣(事實上質素好啊)
    在此向潛艇和各位說句
    事事順景、財源廣進

     
  • At 2:43 上午, Blogger 超潛 said…

    我都祝番你一本萬利~~

     

發佈留言

<< Home